Ženy a dívky pracující v londýnské pobočce celoevropské personální agentury Enzo Tech Group. Ta se na LinkedInu popisuje jako „služba na vyžádání, která spojuje IT profesionály a firmy po celé Evropě, aby z toho všichni mohli sklízet ovoce“.
Dva roky starou společnost vedou náboráři a obchodníci s kancelářemi v Belgii, Nizozemsku, Německu a také na Canon Street v Londýně. Jejich zaměstnance tvoří převážně generace Z a jejich stránky obsahují bláznivé hlášky typu „nevnímáme prodej jako hřích“. Další zvláštností je stání u stolu, které se v kanceláři na Canon Street stalo zdánlivě běžnou praxí. Firma nabízí řadu benefitů jako například „lázeňské dny“, obědy s alkoholem v restauracích, vánoční večírek společnosti na palubě jachty, teambuldingy na Ibize, kulečník, PlayStation, pingpongový stůl, čepované pivo v kuchyni nebo kosmetický koutek.
Uživatelé sociálních sítí se zaměstnancům většinou vysmívají komentáři typu:
- „Jsme náboráři, samozřejmě nemáme vysokoškolské tituly“.
- „Jsme náboráři, nemáme nic hodnotného, co bychom společnosti nabídli, ale chceme peníze za to, že najdeme lidi, kteří to dělají.“
- „Jsme náboráři, samozřejmě máme minimální mzdu! To je v pořádku – naše bonusy jsou pivo zdarma a kulečník.“
- „Prodej aut, nábor, realitní makléři. Tři nejprohnanější podvodníci, kteří hledají peníze. A tihle lidé si myslí, že jsou profesionálové?“
- „Pracují tu nějací dospělí?“