Zobrazeno 9 - 1 z 9 (z celkových 9)
  • Jestli se o něj opravdu denně nepřetržitě starala a jen se nefotila na soc. sítě jako attention whore, tak klobouk dolů, to by asi zvládl málokdo, zvlášť takhle mladý. Ta ho asi milovala upřímně, žádná děvka pro prachy. Takových je dnes málo.

  • Podobný pes raz útočil aj na môjho suseda. Ten slúžil u hĺbkového prieskumu a tak toho psa zlikvidoval tajným záškodníckym spôsobom. Prepchal mu svoju ruku cez hubu, vyšiel ňou cez zadok psa, a chytil mu chvost. Druhou rukou ho chytil za čumák a prudko potiahol. Touto fintou dal celého psa naruby ako deravú ponožku. Vyzeralo to fakt divne.
    Potom pobehoval po ulici až do večera, až ho zrazilo auto…(pre debilov: toho psa zrazilo auto, nie suseda)

  • @JaJsemBuch5555 Souhlasím. Na majáky jezdím denně, není to o rychlosti, ale o tom, že projedeš křižovatky, nebrzdi tě provoz atd. Většina záchranných služeb má rychlostní limity, tedy stanovené meze, o které lze překročit povolenou rychlost. A někdy nás cestou předjede vozidlo prvosledové hlídky, které letí jako ve videu, ve finále se na místě události potkáme a jsou tam desítky sekund před námi.
    Do křižovatky se vždycky jezdí tak, že lze zastavit téměř na místě – pokud jedeme na červenou nebo nejsme na hlavní, tedy téměř krokem.
    A i když jsme na hlavní, vždy sledujeme, zdali o nás ostatní řidiči ví a pokud ne, zpomalujeme.
    Pod modrým majákem je to jako na motorce – musíš myslet dopředu a za ostatní, jezdit hodně defenzivně. Hlavní je dostat se na místo události a dělat svou práci, ne se někde rozsekat a případně sejmout ještě někoho dalšího.

Zobrazeno 9 - 1 z 9 (z celkových 9)