Zobrazeno 10 - 1 z 10 (z celkových 3,677)
  • @JaJsemBuch5555 Souhlasím. Na majáky jezdím denně, není to o rychlosti, ale o tom, že projedeš křižovatky, nebrzdi tě provoz atd. Většina záchranných služeb má rychlostní limity, tedy stanovené meze, o které lze překročit povolenou rychlost. A někdy nás cestou předjede vozidlo prvosledové hlídky, které letí jako ve videu, ve finále se na místě události potkáme a jsou tam desítky sekund před námi.
    Do křižovatky se vždycky jezdí tak, že lze zastavit téměř na místě – pokud jedeme na červenou nebo nejsme na hlavní, tedy téměř krokem.
    A i když jsme na hlavní, vždy sledujeme, zdali o nás ostatní řidiči ví a pokud ne, zpomalujeme.
    Pod modrým majákem je to jako na motorce – musíš myslet dopředu a za ostatní, jezdit hodně defenzivně. Hlavní je dostat se na místo události a dělat svou práci, ne se někde rozsekat a případně sejmout ještě někoho dalšího.

  • Vím že jako řidič mám předvídat úplně všechno. Ale fakt mám předvídat, že mám dát přednost třem dvacetiletým klukům v policejním autě jedoucím 180 kmh v protisměru? Oni tu dodávku neviděli úplně stejně jako on je.
    A další věc. Prý spěchali k dopravní nehodě. Fakt je nutný, aby jeli k nehodě jak kdyby jeli sebrat teroristu na útěku? Zrovna nedávno jsem byl svědkem celkem vážně dopravní nehody. Jako první přijela sanitka, druhý hasiči a chvíli na to tímhle stylem jízdy policie. Přesně takto jak hovada přijeli.Proč? Pro nic. Přijeli poslední po tom co už o zraněné bylo postaráno a hasiči už řídili provoz a zajišťovali to havarované auto. A ne nezačali šetřit nehodu. Ti klasičtí nehodáři co to vyšetřují fotí atd přijeli za půl hodiny.
    Takže abych shrnuli své pocity. Tak řidič dodávky bude teď dlouho pykat za to, že se jeden policajt řekl že musí být co nejdřív na místě kde není zas až tak důležitý. Hasiči ani záchranka by nikdy nejeli tímto stylem jízdy i přesto, že spěchají mnohem víc

Zobrazeno 10 - 1 z 10 (z celkových 3,677)