Přepínač skryje nebo odkryje náhledy s varováním NSFW, které odkazují na příspěvky s nahotou, pornografií, vulgaritami, násilím nebo jiným potenciálně rušivým obsahem.
Přepínač skryje nebo odkryje náhledy s varováním NSFW, které odkazují na příspěvky s nahotou, pornografií, vulgaritami, násilím nebo jiným potenciálně rušivým obsahem.
Zadejte údaje o svém účtu a my vám zašleme odkaz pro obnovení hesla.
To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website.
PřijmoutZde najdete všechny sbírky, které jste již dříve vytvořili.
Zasraná fialová bída… za Babiše by se to nestalo….
Je nemocný, nemůže za to. Já bych mu dal ještě šanci.
Vam to jebe vy kokoti? Co ste tu vsetci zrazu za precitlivele buzny v tych komentaroch? Kokoti ceski fakt xDDD
Já jsem spíše horňák, takže za mě paráda.
@janevim Nebo ta kunda. Slíbila kuřbu, když to košík smaže.
Taky bych z toho měl psychické trauma, že to dali do klasické popelnice a ne do bioodpadu.
Do síťovky patří lahváče.. ne kurvy
Nakonec ho našli zabalenýho v krabici na poště
Jako sorry, mám odslouženo 12 let u PČR a na majáky odlítáno mraky. Tohle je jednoznačná chyba policie. Jel jak hovado a jsem si jistý, že to řídil polda max rok u policie. Takhle nikdo normální na majáky nevlítně do křižovatky, ikdyby jel na aktivního střelce. Být jeho nadřízenej, v životě mu nevrátím kupon na řízení služebního vozidla. HOVADO!!
@JaJsemBuch5555 Souhlasím. Na majáky jezdím denně, není to o rychlosti, ale o tom, že projedeš křižovatky, nebrzdi tě provoz atd. Většina záchranných služeb má rychlostní limity, tedy stanovené meze, o které lze překročit povolenou rychlost. A někdy nás cestou předjede vozidlo prvosledové hlídky, které letí jako ve videu, ve finále se na místě události potkáme a jsou tam desítky sekund před námi.
Do křižovatky se vždycky jezdí tak, že lze zastavit téměř na místě – pokud jedeme na červenou nebo nejsme na hlavní, tedy téměř krokem.
A i když jsme na hlavní, vždy sledujeme, zdali o nás ostatní řidiči ví a pokud ne, zpomalujeme.
Pod modrým majákem je to jako na motorce – musíš myslet dopředu a za ostatní, jezdit hodně defenzivně. Hlavní je dostat se na místo události a dělat svou práci, ne se někde rozsekat a případně sejmout ještě někoho dalšího.