Přepínač skryje nebo odkryje náhledy s varováním NSFW, které odkazují na příspěvky s nahotou, pornografií, vulgaritami, násilím nebo jiným potenciálně rušivým obsahem.
Přepínač skryje nebo odkryje náhledy s varováním NSFW, které odkazují na příspěvky s nahotou, pornografií, vulgaritami, násilím nebo jiným potenciálně rušivým obsahem.
Zadejte údaje o svém účtu a my vám zašleme odkaz pro obnovení hesla.
To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website.
PřijmoutZde najdete všechny sbírky, které jste již dříve vytvořili.
Potvrzujete, že je vám 18 nebo více let a že vás nepohoršuje zobrazený sexuální, vulgární, násilný nebo jiný potenciálně rušivý materiál. Souhlasíte, že nedovolíte žádné osobě mladší 18 let, aby získala přístup k materiálu obsaženému na našich webovkách. Souhlasíte se zpracováním některých osobních údajů a s uložením cookies v počítači.
Měl jsem 2 auta 405 Mi16, což byla atmosferická benzinová 1,9l s 16 ventilama a 116kW. Jedna byla rok 1988 bez katu a druhá 1990 s katalyzátorem. Katalizátor ubíral asi 8kW, už nevím přesně. Každopádně to jelo jak píchlá svině. Mělo to provozní hmotnost 1100 Kg a plechy se daly rovnat rukou. Ještě si vzpomínám, jak na barazu dlouho visela T16 za 100 Palackých, u které se daly přepínat tlaky turba na 1 nebo 2 bary a podle toho mělo standartních 200 nebo 300 koní. V době, kdy to bylo nové, tady lítaly výdobytky techniky typu favorit s karburátorovou 1,3. Nedá se tedy říct, že by se těhle do těchto seriáků motorsport nepropsal. Mimochodem se do toho dával levný 10W40 olej, a když jsem měl oba motory rozebrané, první měl 200 a druhý 300k, oba byly uvnitř jak nové, bez špetky karbonu, komprese v pohodě, na válcích viditelné honování. Jeznilo se s tím denně na omezovač. Když to porovnám s o 10let novějším 1,8T od VW, tak Peugeot měl sakra lepší motor.