Přepínač skryje nebo odkryje náhledy s varováním NSFW, které odkazují na příspěvky s nahotou, pornografií, vulgaritami, násilím nebo jiným potenciálně rušivým obsahem.
Přepínač skryje nebo odkryje náhledy s varováním NSFW, které odkazují na příspěvky s nahotou, pornografií, vulgaritami, násilím nebo jiným potenciálně rušivým obsahem.
Zadejte údaje o svém účtu a my vám zašleme odkaz pro obnovení hesla.
To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website.
PřijmoutZde najdete všechny sbírky, které jste již dříve vytvořili.
Potvrzujete, že je vám 18 nebo více let a že vás nepohoršuje zobrazený sexuální, vulgární, násilný nebo jiný potenciálně rušivý materiál. Souhlasíte, že nedovolíte žádné osobě mladší 18 let, aby získala přístup k materiálu obsaženému na našich webovkách. Souhlasíte se zpracováním některých osobních údajů a s uložením cookies v počítači.
@izak To si ještě nachcanej ze včera ty kořalo nebo jsi negramotná chcanka co měla ke snídani Šalamounovo hovno?
@izak U el. kramu tohle vse neni mozen, ten nejde ani schladit a posadkla logicky musi uhoret, pokud se nedostane ven sama a vcas – takove auto jde dat pak uz jen do nadrze z vodou a vodu dolevat, nebot lithium vori i pod vodou – neco jako fosfor, cerpa kyslik i z vody a jeste ji odparuje varem.
A jeste hre, kersin treba neni schopen dosahnout teploty, ze y porusil svar, nebo kovovou konstrukci, jinak by vam logicky shorel dieslovy motor, to same benzin – ale lithium ano – pokud by teda byly lithiove letdal a ty narazily do mrakodrapu, tak by skutecne uplne roztavily nosnou konstrukci – nebot u lithia se bavime o tisiicch stuipnich.
velka baterie dosahuje az 3.000 stupnu, mala 300-600 a samovzniceni zacina pri dosazeni 125 stupnu !!!