Zobrazeno 10 - 1 z 10 (z celkových 573)
  • @Dave aha promiň neuvědomil jsem si že se bavím s laikem.
    Ano pochopil jsi to správně, je to dokumentace co se děje s pantografem v případě problémů.
    Stahovačka znamená přesně to co jsi napsal, jsou to úseky, kde musí fíra stáhnout pantograf dolů a jet pouze setrvačností.
    Hákovnice se úplně běžně nepoužívá, ale tam kde by hrozilo vážné nebezpečí z toho, že by nestáhnutím mohlo dojít k vážným škodám, tak se osadí na ty dráty tam nahoru hák, který ten pantograf strhne, utrhne, tak aby se přerušil elektrický obvod a bylo zachráněno co je potřeba.

  • Díky za odpověď- ok, takže když dojde k poškození, aby se zjistilo, jak k tomu došlo.

    A stahovačka znamená, že fíra měl sklopit pantograf a hákovnice asi nebude planá hustistská zbraň, že?

  • @Dave aby byl důkaz pro pojišťovnu, kdo zaplatí opravu pantografu až se mu něco stane. Když vlak třeba omylem zajede na vypnutou trať, kde měla být stahovačka a je tam osazena hákovnice, tak aby bylo průkazné, že fíra nestáhl pantograf. Nebo jestli tam byly spadené dráty a pantograf strhly ty dráty. Těch kamer je na moderních lokomotivách víc a je tam i černá skříňka s daty, kde se zaznamenává řízení lokomotivy i poruchy.

  • Jako bych slyšel místní fachmany – Šéfe pažení je pro buzny, tohle je skála, takovejch děr už jsem vykopal, nahoru nespadnu a dole mě najdete haha, když to spadne tak uhnu, moc se toho bojíš mladej, když mě to zavalí tak mě odvalíte haha, no co tak se vyhrabu ne? dřív lidi bezpečnost neřešili a žijeme ne?

Zobrazeno 10 - 1 z 10 (z celkových 573)