Přepínač skryje nebo odkryje náhledy s varováním NSFW, které odkazují na příspěvky s nahotou, pornografií, vulgaritami, násilím nebo jiným potenciálně rušivým obsahem.
Přepínač skryje nebo odkryje náhledy s varováním NSFW, které odkazují na příspěvky s nahotou, pornografií, vulgaritami, násilím nebo jiným potenciálně rušivým obsahem.
Zadejte údaje o svém účtu a my vám zašleme odkaz pro obnovení hesla.
To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website.
PřijmoutZde najdete všechny sbírky, které jste již dříve vytvořili.
Potvrzujete, že je vám 18 nebo více let a že vás nepohoršuje zobrazený sexuální, vulgární, násilný nebo jiný potenciálně rušivý materiál. Souhlasíte, že nedovolíte žádné osobě mladší 18 let, aby získala přístup k materiálu obsaženému na našich webovkách. Souhlasíte se zpracováním některých osobních údajů a s uložením cookies v počítači.
Udělám to pokaždý tyvole.
Je mi jasný, že je to košíkovina, ale já kokot to stejně vždycky rozkliknu.
@MalyOtravak Drž hubu ty malá mrdko z Ostravy.
Пат и Мат
Ukrajinská mentalita nikdy nebyla empatická…Ale když jim jde o krk, tak se plazí na zemi jako šváby. Není to zrovna nedávno co si prosadili další rasistický zákon💩
Asi takhle umlacuji ženy a děti přivázané na sloupu pod dohledem místního gestapa.
Jsem kurva…to nepopiram,ale ted na to nemam zaludek,jelikoz jsem dnes vzpominal na svou oblibenou a milovanou fenku 🥺🙏
Slováci by ho sežrali za živa.
@X42200585 Co to kurva meles?
@X42200585 Jen otazka pravdepodobnosti. Z vytahu bys mel mit opravneny strach napr. v cine. Ale rusko je jinej level. Narod ochlastu generuje same situace jako zde. Pravdepodobnost ze nejakej rusackej vozralej geroj predjizdi do zatacky je nakolikanasobne vetsi nez v civilizovanem svete. Bud rad ze zijes v CR.
@RazielfromNosgoth Protože příčina je většinou nějak ošetřena dopředu nějakým opatřením.
Když to důsledky už probíhají zcela nekontrolovatelně.
Jo třeba příčina je že uaz nedokáže jet 200kmh, ale jen 120kmh, což je defakto samo o sobě nějaká eliminace zavadoveho stavu. Dalším opatřením je, že jsou ustálené pravidla že se jezdí vpravo v rámci nějakého území. Jo když se pak vozidlo dostane do protisměru, tak pak příčina toho že nejede 200 snižuje důsledky, ale důsledky už pak řeší už jen pevnost karoserie jako poslední ochrana před selhanim toho vyjetí do protisměru.
Ale co si budem, tady za tohle mohl evidentně ten srač předním co ho brzdil.
Může někdo vysvětlit, proč to v 9 z 10 případů vždycky přežije ten zmrd, který tu nehodu zapříčinil?