USA: Ve výšce cca 185 m praskla ultralehkému obojživelnému letadlu Aero Adventure Aventura II palivová lišta a došlo k nouzovému přistání v kukuřičném poli. Škoda na stroji byla vyčíslena asi na 600 dolarů.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
+ 20$ škoda na trenkách..
@elektron Jo jo. A promáznuto mezi půlkama už měli, tak si šli hned někam do křovíčka protáhnout kaďáky!
Přistál prakticky na místě 🙂
To je za to, že vypadají jak máničky.
Mám pocit, že student dostudoval. Ten už do toho nevleze.
@vojtisok kokotina, na tom štandardnom núdzovom pristátí nebolo absolútne nič, čo by malo normálneho človeka odradiť od lietania! také veci sa stávajú a pilot zvládol pristátie do poľa na jednotku a podľa popisku aj bez nejakej významnejšej škody na lietadle, palec hore!
u nas by ta lišta stala 600 doláčov nie celá škoda lietadla…
frajer docela na klid
Co je kurva palivová lišta?
To je tak, když s letadlo nemá filánž!
Kukuricne pole jak vysite a skoda za 600 dolaru 😀 tak urcite..
Drcená vejce
To bylo jak do peřinky! Paleček! 🙂
A pritom stačilo iba zapnúť to pomocné francúzske syrové spaľovanie – tzv. forsáž !!!
Pro tyto případy by letadlo mělo mít v ocasu padák i se stlačeným vzduchem něco jako airbag aby se to vystřelilo těsně před pádem. Sice by letadlo dosedlo vrtulí napřed ale rozhodně lepší než to pustit do lesa …
@Haness87 za příplatek to většina UL má, akorát pak je letadlo prakticky na odpis, taky měli štěstí a nebylo to potřeba
@Haness87 odkaz
@Haness87 tesne pred pádom ti už je padák nahovno
S tim žuchl jak ozrali piloti z Turkish airline.
„Já pamatuji, že touhle dobou se vždycky ve vsi objevil dráteník ze Slovenska. A dneska, panečku – Štefan!“
No mohl to vybrat líp, šel na to docela prudko.
@pan.Jaroslav.Crha.gIT je mozne aby byl nekdo tak debilni jako ty?
@contreis já nevím co se vám nelíbí, šel na to prudko, neprve ta otočka, kdy celé letadlo naklonil příliš doleva, při ztrátě vztlaku by celé letadlo mohlo začít padat do boku dolů a už by to nesrovnal, bylo to fakt na hraně.
A dále šel dolů na pole příliš prudko, chápu že si chtěl nahnat místo pro přistání aby nevletěl do těch stromů, ale nabral tím moc velkou rychlost. A pak by v řiti. Ale fakt to do toho pole píchl příliš čumákem dole. Les byl daleko, měl se napřed srovnat aby ocas byl zároveň se zemí a pak klesnout do toho pole jak při přistání. Vubec jsem nepochopil, proč to takhle zapíchl naprudko. Sorry jako.
proto jsou lepší kluzáky, ty jsou konstruovaný tak že lítají bez motoru a tudíž vydrží ve vzduchu dýl a nemáš vepředu zbytečně těžkej motor. Ale podle mě borec hodně zmatkoval.
@pan.Jaroslav.Crha.gIT no som zvedavý, ako budeš ty krásne núdzovo pristávať z výšky 200 m, keď máš len sekundy na rozhodnutie, kde pristaneš! títo dvaja mali sakra šťastie, že mali poruke akurát parádne posekané pole, asi nie kukuričné, ale to je jedno…
Jak srovnal ještě tu krabici 😀
@KopikLuk a hlavně brýle kurva, přece nepůjdu od letadla bez brýlí, jak nějaký zasraný vidlák!
Hnědý kód!
100 babek pokuta za pilotování letadla v pantoflích od větví.
To letadlo mělo rozbitou filánž!
@DvorceMyhoBorce určitě levou,ty jsou hodně poruchové
Obojživelné letadlo… To mě přivádí k myšlence, že pod vodou je víc letadel, než ponorek ve vzduchu
@Zmrd69 😂😂😂
tyvole,jakto že tak rychle zastavil při tom přistání?
@Jirson Měkká půda
@Jirson to je jasný ne.. všim sis že by vysouval podvozek? ne, tak vidíš
@Jirson nízka rýchlosť a bez podvozku, to brzíš rýchlo…
Ty kniply mezi nohama bukvic jsou srandovní 😀
@Figurka To jo, pak se diví, že padají, když si tam mrskaj navzájem kniplama o kulky!
Seděj tam jak buzeranti, fuj.
@LordVojeldort nebud homofob
@ssssss buď homofób!
Proč se raději nekatapultovali?
@Císař alebo tesne nad zemou nepovyskočili, odpružili v kolenách a dopadli na obe dve
🖕
Prvý
@Tomasko007 kokot