Jo jo legendární přistání na louce s IL-62 ,kdo tohle letadlo viděl musí opravdu ocenit práci pilotů. To letadlo bylo obr. Ta dráha nebo spíše louka má 1000 m . Zastavili se kousek od silnice.Potřeboval 800m na přistání . Letěl ve finále na dva motory a v 15 metech obrátil ve vzduchu obraceče tahu. Což dnes na letadlech nejde. Tehdejší ing. byli přesvěčeni ,že stímto letadlem toto přistání nejde uskutečnit. Pilotoval ho tehdejší šéf letky IL 62 Interflugu bývale DDR Německý pilot Heinz-Dieter Kallbach.Kallbach později létal na B737 a zažil dokonce incident ,kdy mu do kokpitu vrazil člověk a chtěl narazit s letadledm do země dokonce muž vypnul autopilota a Kallbacha zranil. Kallbach chlapa přemohl a nouzově přistál. Byl to dobrodruh a odvážný pilot co uměl. Jinak letadlo dostalo název Lady Agnes po průkopníkovi letectví Lilienthalovi,který byl je jedním z prvních letců na světě.Dnes je z letadla klubovna a jedná se o jedno nejstarší letiště na světě. Za války sloužilo k vícviků pilotu na kluzácích.Doporučuji se tam zajet podívat. Pak člověk opravdu ocení co se pilotům vlastně podařilo za husarský kousek.
majestátní tvor, doufejme, že mu nějakej slovák nezrychtuje ánus
Ten Feri nějak vyrostl
Ten malý s kolem jak se pak na něj vysral. 😂
Ale Pasta mu dobře naložil… Když mu ho přidrželi… 😉
Mě se docela líbil ten první plastovej čůrák s tečkama. To koupim mladý.
Pardon odkazy jsou zde : odkaz odkaz odkaz
Jestli bude tahle svině černá brát 250k/měsíčně tak ji dojedu osobně zastřelit
Vždyť je to normální škodná
A ted si predstav ze s takovym borcem chodis treba do prace.. xD
To me pohladilo po dusi snad vic nez nastrazenej drat / retez na motokrosove / ctyrkolkove mrdky v lesich a na polich 🥰
Já myslel, že tohle dělá každej Němec
Jo jo legendární přistání na louce s IL-62 ,kdo tohle letadlo viděl musí opravdu ocenit práci pilotů. To letadlo bylo obr. Ta dráha nebo spíše louka má 1000 m . Zastavili se kousek od silnice.Potřeboval 800m na přistání . Letěl ve finále na dva motory a v 15 metech obrátil ve vzduchu obraceče tahu. Což dnes na letadlech nejde. Tehdejší ing. byli přesvěčeni ,že stímto letadlem toto přistání nejde uskutečnit. Pilotoval ho tehdejší šéf letky IL 62 Interflugu bývale DDR Německý pilot Heinz-Dieter Kallbach.Kallbach později létal na B737 a zažil dokonce incident ,kdy mu do kokpitu vrazil člověk a chtěl narazit s letadledm do země dokonce muž vypnul autopilota a Kallbacha zranil. Kallbach chlapa přemohl a nouzově přistál. Byl to dobrodruh a odvážný pilot co uměl. Jinak letadlo dostalo název Lady Agnes po průkopníkovi letectví Lilienthalovi,který byl je jedním z prvních letců na světě.Dnes je z letadla klubovna a jedná se o jedno nejstarší letiště na světě. Za války sloužilo k vícviků pilotu na kluzácích.Doporučuji se tam zajet podívat. Pak člověk opravdu ocení co se pilotům vlastně podařilo za husarský kousek.
majestátní tvor, doufejme, že mu nějakej slovák nezrychtuje ánus
Ten Feri nějak vyrostl
Ten malý s kolem jak se pak na něj vysral. 😂
Ale Pasta mu dobře naložil… Když mu ho přidrželi… 😉
Mě se docela líbil ten první plastovej čůrák s tečkama. To koupim mladý.
Pardon odkazy jsou zde : odkaz
odkaz
odkaz
Jestli bude tahle svině černá brát 250k/měsíčně tak ji dojedu osobně zastřelit
Vždyť je to normální škodná
A ted si predstav ze s takovym borcem chodis treba do prace.. xD
To me pohladilo po dusi snad vic nez nastrazenej drat / retez na motokrosove / ctyrkolkove mrdky v lesich a na polich 🥰