Zobrazeno 10 - 1 z 10 (z celkových 67)
  • Jo jo legendární přistání na louce s IL-62 ,kdo tohle letadlo viděl musí opravdu ocenit práci pilotů. To letadlo bylo obr. Ta dráha nebo spíše louka má 1000 m . Zastavili se kousek od silnice.Potřeboval 800m na přistání . Letěl ve finále na dva motory a v 15 metech obrátil ve vzduchu obraceče tahu. Což dnes na letadlech nejde. Tehdejší ing. byli přesvěčeni ,že stímto letadlem toto přistání nejde uskutečnit. Pilotoval ho tehdejší šéf letky IL 62 Interflugu bývale DDR Německý pilot Heinz-Dieter Kallbach.Kallbach později létal na B737 a zažil dokonce incident ,kdy mu do kokpitu vrazil člověk a chtěl narazit s letadledm do země dokonce muž vypnul autopilota a Kallbacha zranil. Kallbach chlapa přemohl a nouzově přistál. Byl to dobrodruh a odvážný pilot co uměl. Jinak letadlo dostalo název Lady Agnes po průkopníkovi letectví Lilienthalovi,který byl je jedním z prvních letců na světě.Dnes je z letadla klubovna a jedná se o jedno nejstarší letiště na světě. Za války sloužilo k vícviků pilotu na kluzácích.Doporučuji se tam zajet podívat. Pak člověk opravdu ocení co se pilotům vlastně podařilo za husarský kousek.

  • Tvl tohle je strašný. Vždyť dneska chodí ty holky na ultrazvuk a další testy a to pravidelně. Přesně proto, aby se tyhle degenerace a různé vrozené vady odhalily a dalo se to ukončit. Jak to může dojít až k tomuhle? Jako je fakt, že manželka, když čekala dceru, tak se seznámila s jednou holčinou v porodnici. Ta čekala dítě a podle screeningů měla 89% pravděpodobnost, že její dítě bude těžce postižené s asi 10 vadami. Řekla si, že to riskne… No a narodilo se těžce postižené dítě s 10 vadami. Teď mu bude 8 a už se skoro posadí a občas dokáže projevit úsměv. V hazjlu život dítěte i rodičů. Ty doktoři většinou nekecaj v tomhle. Prostě když ti řeknou, že se ti narodí Zvoník, tak to bude Zvoník…

Zobrazeno 10 - 1 z 10 (z celkových 67)