Ty kokos, nechat si rozkopat držku od transek může jen muslim nebo čobol 😁😁😁
Wir schafen das😘
Jo jo legendární přistání na louce s IL-62 ,kdo tohle letadlo viděl musí opravdu ocenit práci pilotů. To letadlo bylo obr. Ta dráha nebo spíše louka má 1000 m . Zastavili se kousek od silnice.Potřeboval 800m na přistání . Letěl ve finále na dva motory a v 15 metech obrátil ve vzduchu obraceče tahu. Což dnes na letadlech nejde. Tehdejší ing. byli přesvěčeni ,že stímto letadlem toto přistání nejde uskutečnit. Pilotoval ho tehdejší šéf letky IL 62 Interflugu bývale DDR Německý pilot Heinz-Dieter Kallbach.Kallbach později létal na B737 a zažil dokonce incident ,kdy mu do kokpitu vrazil člověk a chtěl narazit s letadledm do země dokonce muž vypnul autopilota a Kallbacha zranil. Kallbach chlapa přemohl a nouzově přistál. Byl to dobrodruh a odvážný pilot co uměl. Jinak letadlo dostalo název Lady Agnes po průkopníkovi letectví Lilienthalovi,který byl je jedním z prvních letců na světě.Dnes je z letadla klubovna a jedná se o jedno nejstarší letiště na světě. Za války sloužilo k vícviků pilotu na kluzácích.Doporučuji se tam zajet podívat. Pak člověk opravdu ocení co se pilotům vlastně podařilo za husarský kousek.
To je levák Bob, ho sundal levačkou jak kus hovna
Tpc to je zkurvysyn… Šestileté děcko…. Vlastní syn…. Možná už jsem starý, možná je to tím, že mám děti, ale zabil bych ho … Pro svého syna, jsem parťák, milující otec, nikdy bych neváhal vyměnit svůj život za jeho …. A pak je tady takový zkurveny odpad…..
zajimave bylo to salto motorky z duvodu brzdeni
motorkar jel predpisove kokot
Rozestup byl kurva velkej, takže času na brzdění habaděj, ale motorkář jel jak piča. Staré pořekadlo říká, co neubrzdíš, neukecáš.
bije sa jak buzna, asi ho nechceli medzi seba
Ty kokos, nechat si rozkopat držku od transek může jen muslim nebo čobol 😁😁😁
Wir schafen das😘
Jo jo legendární přistání na louce s IL-62 ,kdo tohle letadlo viděl musí opravdu ocenit práci pilotů. To letadlo bylo obr. Ta dráha nebo spíše louka má 1000 m . Zastavili se kousek od silnice.Potřeboval 800m na přistání . Letěl ve finále na dva motory a v 15 metech obrátil ve vzduchu obraceče tahu. Což dnes na letadlech nejde. Tehdejší ing. byli přesvěčeni ,že stímto letadlem toto přistání nejde uskutečnit. Pilotoval ho tehdejší šéf letky IL 62 Interflugu bývale DDR Německý pilot Heinz-Dieter Kallbach.Kallbach později létal na B737 a zažil dokonce incident ,kdy mu do kokpitu vrazil člověk a chtěl narazit s letadledm do země dokonce muž vypnul autopilota a Kallbacha zranil. Kallbach chlapa přemohl a nouzově přistál. Byl to dobrodruh a odvážný pilot co uměl. Jinak letadlo dostalo název Lady Agnes po průkopníkovi letectví Lilienthalovi,který byl je jedním z prvních letců na světě.Dnes je z letadla klubovna a jedná se o jedno nejstarší letiště na světě. Za války sloužilo k vícviků pilotu na kluzácích.Doporučuji se tam zajet podívat. Pak člověk opravdu ocení co se pilotům vlastně podařilo za husarský kousek.
To je levák Bob, ho sundal levačkou jak kus hovna
Tpc to je zkurvysyn… Šestileté děcko…. Vlastní syn…. Možná už jsem starý, možná je to tím, že mám děti, ale zabil bych ho … Pro svého syna, jsem parťák, milující otec, nikdy bych neváhal vyměnit svůj život za jeho …. A pak je tady takový zkurveny odpad…..
zajimave bylo to salto motorky z duvodu brzdeni
motorkar jel predpisove kokot
Rozestup byl kurva velkej, takže času na brzdění habaděj, ale motorkář jel jak piča. Staré pořekadlo říká, co neubrzdíš, neukecáš.
Tahat za plyn uměl, ale bohužel nic dalšího..