Jo jo legendární přistání na louce s IL-62 ,kdo tohle letadlo viděl musí opravdu ocenit práci pilotů. To letadlo bylo obr. Ta dráha nebo spíše louka má 1000 m . Zastavili se kousek od silnice.Potřeboval 800m na přistání . Letěl ve finále na dva motory a v 15 metech obrátil ve vzduchu obraceče tahu. Což dnes na letadlech nejde. Tehdejší ing. byli přesvěčeni ,že stímto letadlem toto přistání nejde uskutečnit. Pilotoval ho tehdejší šéf letky IL 62 Interflugu bývale DDR Německý pilot Heinz-Dieter Kallbach.Kallbach později létal na B737 a zažil dokonce incident ,kdy mu do kokpitu vrazil člověk a chtěl narazit s letadledm do země dokonce muž vypnul autopilota a Kallbacha zranil. Kallbach chlapa přemohl a nouzově přistál. Byl to dobrodruh a odvážný pilot co uměl. Jinak letadlo dostalo název Lady Agnes po průkopníkovi letectví Lilienthalovi,který byl je jedním z prvních letců na světě.Dnes je z letadla klubovna a jedná se o jedno nejstarší letiště na světě. Za války sloužilo k vícviků pilotu na kluzácích.Doporučuji se tam zajet podívat. Pak člověk opravdu ocení co se pilotům vlastně podařilo za husarský kousek.
Bolo to užitočné aj pre otestovanie pristátia na nepevnom povrchu. Každá skúsenosť je dobrá do budúcnosti.
Nechcem vŕtať, ale vhodnejšia by bola zástavka NDR odkaz , len tak pre upresnenie faktov.
Ten Feri nějak vyrostl
Věřím že by se tady našlo hovado které by to dalo i zadarmo
Parádní akce řidiče autobusu 🙂 .Moc pobavilo 🙂 Každej mrtvej ruSSák přispívá k celosvětovymu míru takže jich snad zhebne co nejvíc.
To je Lipavský
A ted si predstav ze s takovym borcem chodis treba do prace.. xD
Jsou dost bledý, na Němce.
Jo jo legendární přistání na louce s IL-62 ,kdo tohle letadlo viděl musí opravdu ocenit práci pilotů. To letadlo bylo obr. Ta dráha nebo spíše louka má 1000 m . Zastavili se kousek od silnice.Potřeboval 800m na přistání . Letěl ve finále na dva motory a v 15 metech obrátil ve vzduchu obraceče tahu. Což dnes na letadlech nejde. Tehdejší ing. byli přesvěčeni ,že stímto letadlem toto přistání nejde uskutečnit. Pilotoval ho tehdejší šéf letky IL 62 Interflugu bývale DDR Německý pilot Heinz-Dieter Kallbach.Kallbach později létal na B737 a zažil dokonce incident ,kdy mu do kokpitu vrazil člověk a chtěl narazit s letadledm do země dokonce muž vypnul autopilota a Kallbacha zranil. Kallbach chlapa přemohl a nouzově přistál. Byl to dobrodruh a odvážný pilot co uměl. Jinak letadlo dostalo název Lady Agnes po průkopníkovi letectví Lilienthalovi,který byl je jedním z prvních letců na světě.Dnes je z letadla klubovna a jedná se o jedno nejstarší letiště na světě. Za války sloužilo k vícviků pilotu na kluzácích.Doporučuji se tam zajet podívat. Pak člověk opravdu ocení co se pilotům vlastně podařilo za husarský kousek.
Bolo to užitočné aj pre otestovanie pristátia na nepevnom povrchu. Každá skúsenosť je dobrá do budúcnosti.
Nechcem vŕtať, ale vhodnejšia by bola zástavka NDR odkaz , len tak pre upresnenie faktov.
Ten Feri nějak vyrostl
Věřím že by se tady našlo hovado které by to dalo i zadarmo
Parádní akce řidiče autobusu 🙂 .Moc pobavilo 🙂 Každej mrtvej ruSSák přispívá k celosvětovymu míru takže jich snad zhebne co nejvíc.
To je Lipavský
A ted si predstav ze s takovym borcem chodis treba do prace.. xD
sebevražda řezníkem – asi nový trend…
Marně svírá pěstičky, nemá krevní destičky