Jo jo legendární přistání na louce s IL-62 ,kdo tohle letadlo viděl musí opravdu ocenit práci pilotů. To letadlo bylo obr. Ta dráha nebo spíše louka má 1000 m . Zastavili se kousek od silnice.Potřeboval 800m na přistání . Letěl ve finále na dva motory a v 15 metech obrátil ve vzduchu obraceče tahu. Což dnes na letadlech nejde. Tehdejší ing. byli přesvěčeni ,že stímto letadlem toto přistání nejde uskutečnit. Pilotoval ho tehdejší šéf letky IL 62 Interflugu bývale DDR Německý pilot Heinz-Dieter Kallbach.Kallbach později létal na B737 a zažil dokonce incident ,kdy mu do kokpitu vrazil člověk a chtěl narazit s letadledm do země dokonce muž vypnul autopilota a Kallbacha zranil. Kallbach chlapa přemohl a nouzově přistál. Byl to dobrodruh a odvážný pilot co uměl. Jinak letadlo dostalo název Lady Agnes po průkopníkovi letectví Lilienthalovi,který byl je jedním z prvních letců na světě.Dnes je z letadla klubovna a jedná se o jedno nejstarší letiště na světě. Za války sloužilo k vícviků pilotu na kluzácích.Doporučuji se tam zajet podívat. Pak člověk opravdu ocení co se pilotům vlastně podařilo za husarský kousek.
Slava Ukrajini! Herojam slava!
„Léčebná procedura/omlazovací terapie v seriózním masážním salonu“. Pro ní to asi zní lépe než „zaplatila jsem starý bábě aby mi vyprstila píču“…
Fotka 4/6 vypada, jak jeji hlava na tele 50lete báby
Je vidět, že je zkušenej a nestaví se ke Slovákům prdelí ale čelem.
RuSSko je stát, kde se v hovnech narodíš, celej život se k tobě jako k hovnu chovají a pak jako hovno chcípneš.
Jak může mít sluha sluhu?
Měl říct, že si jí v tý tmě spletl
Zdá se mi, že jít na frontu je pořád bezpečnější, než dělat sekuriťáka v těchhle zemích.
Chybí tady Rus domácí.RuSSkej šváb.Kam vleze všechno zničí a proto je ho třeba hladit a hladit až vyhladit.
Jo jo legendární přistání na louce s IL-62 ,kdo tohle letadlo viděl musí opravdu ocenit práci pilotů. To letadlo bylo obr. Ta dráha nebo spíše louka má 1000 m . Zastavili se kousek od silnice.Potřeboval 800m na přistání . Letěl ve finále na dva motory a v 15 metech obrátil ve vzduchu obraceče tahu. Což dnes na letadlech nejde. Tehdejší ing. byli přesvěčeni ,že stímto letadlem toto přistání nejde uskutečnit. Pilotoval ho tehdejší šéf letky IL 62 Interflugu bývale DDR Německý pilot Heinz-Dieter Kallbach.Kallbach později létal na B737 a zažil dokonce incident ,kdy mu do kokpitu vrazil člověk a chtěl narazit s letadledm do země dokonce muž vypnul autopilota a Kallbacha zranil. Kallbach chlapa přemohl a nouzově přistál. Byl to dobrodruh a odvážný pilot co uměl. Jinak letadlo dostalo název Lady Agnes po průkopníkovi letectví Lilienthalovi,který byl je jedním z prvních letců na světě.Dnes je z letadla klubovna a jedná se o jedno nejstarší letiště na světě. Za války sloužilo k vícviků pilotu na kluzácích.Doporučuji se tam zajet podívat. Pak člověk opravdu ocení co se pilotům vlastně podařilo za husarský kousek.
Slava Ukrajini! Herojam slava!
„Léčebná procedura/omlazovací terapie v seriózním masážním salonu“. Pro ní to asi zní lépe než „zaplatila jsem starý bábě aby mi vyprstila píču“…
Fotka 4/6 vypada, jak jeji hlava na tele 50lete báby
Je vidět, že je zkušenej a nestaví se ke Slovákům prdelí ale čelem.
RuSSko je stát, kde se v hovnech narodíš, celej život se k tobě jako k hovnu chovají a pak jako hovno chcípneš.
Jak může mít sluha sluhu?
Měl říct, že si jí v tý tmě spletl
Zdá se mi, že jít na frontu je pořád bezpečnější, než dělat sekuriťáka v těchhle zemích.
Chybí tady Rus domácí.RuSSkej šváb.Kam vleze všechno zničí a proto je ho třeba hladit a hladit až vyhladit.