Škoda že Var nefunguje i v reálném životě. Prozkoumal bych moment kdy jsem si vzal starou a vše vrátil zpátky.
Jo jo legendární přistání na louce s IL-62 ,kdo tohle letadlo viděl musí opravdu ocenit práci pilotů. To letadlo bylo obr. Ta dráha nebo spíše louka má 1000 m . Zastavili se kousek od silnice.Potřeboval 800m na přistání . Letěl ve finále na dva motory a v 15 metech obrátil ve vzduchu obraceče tahu. Což dnes na letadlech nejde. Tehdejší ing. byli přesvěčeni ,že stímto letadlem toto přistání nejde uskutečnit. Pilotoval ho tehdejší šéf letky IL 62 Interflugu bývale DDR Německý pilot Heinz-Dieter Kallbach.Kallbach později létal na B737 a zažil dokonce incident ,kdy mu do kokpitu vrazil člověk a chtěl narazit s letadledm do země dokonce muž vypnul autopilota a Kallbacha zranil. Kallbach chlapa přemohl a nouzově přistál. Byl to dobrodruh a odvážný pilot co uměl. Jinak letadlo dostalo název Lady Agnes po průkopníkovi letectví Lilienthalovi,který byl je jedním z prvních letců na světě.Dnes je z letadla klubovna a jedná se o jedno nejstarší letiště na světě. Za války sloužilo k vícviků pilotu na kluzácích.Doporučuji se tam zajet podívat. Pak člověk opravdu ocení co se pilotům vlastně podařilo za husarský kousek.
Zase sem naletěl !!! :(((
44. top nožičky 😛
To je pro mě horší něž se koukat jak si mexikánci vyřezávají srdce zaživa
Pred treťou hodinou dopoludnia došlo k vážnej dopravnej nehode, ktorú zapríčinil vodič narodený v roku 1936. Sedel v Kii vyrobenej v roku 2012 a sepálil vozidlo BMW vyrobené v roku 2017 pretože nedal prednosť na križovatke, ktorá bola vyasfaltovaná v roku 1957. Záchranári narodení v rokoch 1985, 1989 a 1991 nezachránili spolujazdkyňu narodenú v roku 1954. Páprdu odniesol vrtuľník vyrobený v roku 1995 do nemocnice Lochotín, ktorá bola postavená v roku 1979.
Škoda že Var nefunguje i v reálném životě. Prozkoumal bych moment kdy jsem si vzal starou a vše vrátil zpátky.
Jo jo legendární přistání na louce s IL-62 ,kdo tohle letadlo viděl musí opravdu ocenit práci pilotů. To letadlo bylo obr. Ta dráha nebo spíše louka má 1000 m . Zastavili se kousek od silnice.Potřeboval 800m na přistání . Letěl ve finále na dva motory a v 15 metech obrátil ve vzduchu obraceče tahu. Což dnes na letadlech nejde. Tehdejší ing. byli přesvěčeni ,že stímto letadlem toto přistání nejde uskutečnit. Pilotoval ho tehdejší šéf letky IL 62 Interflugu bývale DDR Německý pilot Heinz-Dieter Kallbach.Kallbach později létal na B737 a zažil dokonce incident ,kdy mu do kokpitu vrazil člověk a chtěl narazit s letadledm do země dokonce muž vypnul autopilota a Kallbacha zranil. Kallbach chlapa přemohl a nouzově přistál. Byl to dobrodruh a odvážný pilot co uměl. Jinak letadlo dostalo název Lady Agnes po průkopníkovi letectví Lilienthalovi,který byl je jedním z prvních letců na světě.Dnes je z letadla klubovna a jedná se o jedno nejstarší letiště na světě. Za války sloužilo k vícviků pilotu na kluzácích.Doporučuji se tam zajet podívat. Pak člověk opravdu ocení co se pilotům vlastně podařilo za husarský kousek.
Zase sem naletěl !!! :(((
44. top nožičky 😛
To je pro mě horší něž se koukat jak si mexikánci vyřezávají srdce zaživa
Pred treťou hodinou dopoludnia došlo k vážnej dopravnej nehode, ktorú zapríčinil vodič narodený v roku 1936. Sedel v Kii vyrobenej v roku 2012 a sepálil vozidlo BMW vyrobené v roku 2017 pretože nedal prednosť na križovatke, ktorá bola vyasfaltovaná v roku 1957. Záchranári narodení v rokoch 1985, 1989 a 1991 nezachránili spolujazdkyňu narodenú v roku 1954. Páprdu odniesol vrtuľník vyrobený v roku 1995 do nemocnice Lochotín, ktorá bola postavená v roku 1979.
Fotbal – sport, kde si můžeš legálně koupit negra
,,Zkurvené pneumatiky “ 🎶
Vypada ze je vylizana, ale drzim ji palce
Asi se mu s ním nechtělo tahat až na nádraží.