Jo jo legendární přistání na louce s IL-62 ,kdo tohle letadlo viděl musí opravdu ocenit práci pilotů. To letadlo bylo obr. Ta dráha nebo spíše louka má 1000 m . Zastavili se kousek od silnice.Potřeboval 800m na přistání . Letěl ve finále na dva motory a v 15 metech obrátil ve vzduchu obraceče tahu. Což dnes na letadlech nejde. Tehdejší ing. byli přesvěčeni ,že stímto letadlem toto přistání nejde uskutečnit. Pilotoval ho tehdejší šéf letky IL 62 Interflugu bývale DDR Německý pilot Heinz-Dieter Kallbach.Kallbach později létal na B737 a zažil dokonce incident ,kdy mu do kokpitu vrazil člověk a chtěl narazit s letadledm do země dokonce muž vypnul autopilota a Kallbacha zranil. Kallbach chlapa přemohl a nouzově přistál. Byl to dobrodruh a odvážný pilot co uměl. Jinak letadlo dostalo název Lady Agnes po průkopníkovi letectví Lilienthalovi,který byl je jedním z prvních letců na světě.Dnes je z letadla klubovna a jedná se o jedno nejstarší letiště na světě. Za války sloužilo k vícviků pilotu na kluzácích.Doporučuji se tam zajet podívat. Pak člověk opravdu ocení co se pilotům vlastně podařilo za husarský kousek.
Snad byl vysranej. Jinak kdo tankuje po něm bude mít v palivu i aditiva.
Das ist nicht normal. Ja ja, das ist super!
majestátní tvor, doufejme, že mu nějakej slovák nezrychtuje ánus
Jasný důkaz o tom, že absolvování VŠ neznamená, že je člověk chytřejší nebo snad rozumnější.
Quade… zapni ten reaktor…osvoboď Mars
@Dawsonxy A u nás v Ostravě není co dělat bo už je všecko zrobene
Na nohu řetěz, do ruky palici a negr ať po zbytek života láme kámen.
Já myslel, že tohle dělá každej Němec
Ty vole Košíku 😀
Italskej pumpař mě rozsekal 😀 😀
Jo jo legendární přistání na louce s IL-62 ,kdo tohle letadlo viděl musí opravdu ocenit práci pilotů. To letadlo bylo obr. Ta dráha nebo spíše louka má 1000 m . Zastavili se kousek od silnice.Potřeboval 800m na přistání . Letěl ve finále na dva motory a v 15 metech obrátil ve vzduchu obraceče tahu. Což dnes na letadlech nejde. Tehdejší ing. byli přesvěčeni ,že stímto letadlem toto přistání nejde uskutečnit. Pilotoval ho tehdejší šéf letky IL 62 Interflugu bývale DDR Německý pilot Heinz-Dieter Kallbach.Kallbach později létal na B737 a zažil dokonce incident ,kdy mu do kokpitu vrazil člověk a chtěl narazit s letadledm do země dokonce muž vypnul autopilota a Kallbacha zranil. Kallbach chlapa přemohl a nouzově přistál. Byl to dobrodruh a odvážný pilot co uměl. Jinak letadlo dostalo název Lady Agnes po průkopníkovi letectví Lilienthalovi,který byl je jedním z prvních letců na světě.Dnes je z letadla klubovna a jedná se o jedno nejstarší letiště na světě. Za války sloužilo k vícviků pilotu na kluzácích.Doporučuji se tam zajet podívat. Pak člověk opravdu ocení co se pilotům vlastně podařilo za husarský kousek.
Snad byl vysranej. Jinak kdo tankuje po něm bude mít v palivu i aditiva.
Das ist nicht normal. Ja ja, das ist super!
majestátní tvor, doufejme, že mu nějakej slovák nezrychtuje ánus
Jasný důkaz o tom, že absolvování VŠ neznamená, že je člověk chytřejší nebo snad rozumnější.
Quade… zapni ten reaktor…osvoboď Mars
@Dawsonxy A u nás v Ostravě není co dělat bo už je všecko zrobene
Na nohu řetěz, do ruky palici a negr ať po zbytek života láme kámen.