Jo jo legendární přistání na louce s IL-62 ,kdo tohle letadlo viděl musí opravdu ocenit práci pilotů. To letadlo bylo obr. Ta dráha nebo spíše louka má 1000 m . Zastavili se kousek od silnice.Potřeboval 800m na přistání . Letěl ve finále na dva motory a v 15 metech obrátil ve vzduchu obraceče tahu. Což dnes na letadlech nejde. Tehdejší ing. byli přesvěčeni ,že stímto letadlem toto přistání nejde uskutečnit. Pilotoval ho tehdejší šéf letky IL 62 Interflugu bývale DDR Německý pilot Heinz-Dieter Kallbach.Kallbach později létal na B737 a zažil dokonce incident ,kdy mu do kokpitu vrazil člověk a chtěl narazit s letadledm do země dokonce muž vypnul autopilota a Kallbacha zranil. Kallbach chlapa přemohl a nouzově přistál. Byl to dobrodruh a odvážný pilot co uměl. Jinak letadlo dostalo název Lady Agnes po průkopníkovi letectví Lilienthalovi,který byl je jedním z prvních letců na světě.Dnes je z letadla klubovna a jedná se o jedno nejstarší letiště na světě. Za války sloužilo k vícviků pilotu na kluzácích.Doporučuji se tam zajet podívat. Pak člověk opravdu ocení co se pilotům vlastně podařilo za husarský kousek.
Tá malá briketa ho dobre ochcala.
Najprv pláva k nemu a potom zdrhne s úsmevom 🤣
Má nosit helmu idiot.
Kurva jak v GTA, behem dvou minut 19 aut kolem, vrtulnik. Kdyby bylo video trosku delsi je tam swat team a tanky. cool
Prej stažení videa 😆 Co jednou internet schvátí, to už nikdy nenavrátí.
Tak v tomto případě by „včas opustit loď“ znamenalo vyskočit už v přístavu.
„Léčebná procedura/omlazovací terapie v seriózním masážním salonu“. Pro ní to asi zní lépe než „zaplatila jsem starý bábě aby mi vyprstila píču“…
To sou ale píče debilní. Prej nech odyde. Málo komu se něco takového nepoštěstí za celý život a oni místo aby drželi piču a čuměli, tak tam budou tleskat a řvát pičoviny. Kokoti
Francie, užij si tuto verbež!
Jo jo legendární přistání na louce s IL-62 ,kdo tohle letadlo viděl musí opravdu ocenit práci pilotů. To letadlo bylo obr. Ta dráha nebo spíše louka má 1000 m . Zastavili se kousek od silnice.Potřeboval 800m na přistání . Letěl ve finále na dva motory a v 15 metech obrátil ve vzduchu obraceče tahu. Což dnes na letadlech nejde. Tehdejší ing. byli přesvěčeni ,že stímto letadlem toto přistání nejde uskutečnit. Pilotoval ho tehdejší šéf letky IL 62 Interflugu bývale DDR Německý pilot Heinz-Dieter Kallbach.Kallbach později létal na B737 a zažil dokonce incident ,kdy mu do kokpitu vrazil člověk a chtěl narazit s letadledm do země dokonce muž vypnul autopilota a Kallbacha zranil. Kallbach chlapa přemohl a nouzově přistál. Byl to dobrodruh a odvážný pilot co uměl. Jinak letadlo dostalo název Lady Agnes po průkopníkovi letectví Lilienthalovi,který byl je jedním z prvních letců na světě.Dnes je z letadla klubovna a jedná se o jedno nejstarší letiště na světě. Za války sloužilo k vícviků pilotu na kluzácích.Doporučuji se tam zajet podívat. Pak člověk opravdu ocení co se pilotům vlastně podařilo za husarský kousek.
Tá malá briketa ho dobre ochcala.
Najprv pláva k nemu a potom zdrhne s úsmevom 🤣
Má nosit helmu idiot.
Kurva jak v GTA, behem dvou minut 19 aut kolem, vrtulnik. Kdyby bylo video trosku delsi je tam swat team a tanky. cool
Prej stažení videa 😆 Co jednou internet schvátí, to už nikdy nenavrátí.
Tak v tomto případě by „včas opustit loď“ znamenalo vyskočit už v přístavu.
„Léčebná procedura/omlazovací terapie v seriózním masážním salonu“. Pro ní to asi zní lépe než „zaplatila jsem starý bábě aby mi vyprstila píču“…
To sou ale píče debilní. Prej nech odyde. Málo komu se něco takového nepoštěstí za celý život a oni místo aby drželi piču a čuměli, tak tam budou tleskat a řvát pičoviny. Kokoti
Bože to je píča