Jo jo legendární přistání na louce s IL-62 ,kdo tohle letadlo viděl musí opravdu ocenit práci pilotů. To letadlo bylo obr. Ta dráha nebo spíše louka má 1000 m . Zastavili se kousek od silnice.Potřeboval 800m na přistání . Letěl ve finále na dva motory a v 15 metech obrátil ve vzduchu obraceče tahu. Což dnes na letadlech nejde. Tehdejší ing. byli přesvěčeni ,že stímto letadlem toto přistání nejde uskutečnit. Pilotoval ho tehdejší šéf letky IL 62 Interflugu bývale DDR Německý pilot Heinz-Dieter Kallbach.Kallbach později létal na B737 a zažil dokonce incident ,kdy mu do kokpitu vrazil člověk a chtěl narazit s letadledm do země dokonce muž vypnul autopilota a Kallbacha zranil. Kallbach chlapa přemohl a nouzově přistál. Byl to dobrodruh a odvážný pilot co uměl. Jinak letadlo dostalo název Lady Agnes po průkopníkovi letectví Lilienthalovi,který byl je jedním z prvních letců na světě.Dnes je z letadla klubovna a jedná se o jedno nejstarší letiště na světě. Za války sloužilo k vícviků pilotu na kluzácích.Doporučuji se tam zajet podívat. Pak člověk opravdu ocení co se pilotům vlastně podařilo za husarský kousek.
Das ist nicht normal. Ja ja, das ist super!
Věřím že by se tady našlo hovado které by to dalo i zadarmo
Asi to sjelo do řeky, páč si ten Pandrhola na poslední fotce přesed na vedlejší sedadlo 😀
A ted si predstav ze s takovym borcem chodis treba do prace.. xD
To me pohladilo po dusi snad vic nez nastrazenej drat / retez na motokrosove / ctyrkolkove mrdky v lesich a na polich 🥰
Některé jsou i hezké ale blbé jsou všechny!
Profíci kamioňáci. Mrdky zkurvené všichni do jednoho.
taký kokot si nezaslúži mať syna….rovno ho odjebať
Neschvaľujem trestný čin, ale božie mlyny melú🥂
Jo jo legendární přistání na louce s IL-62 ,kdo tohle letadlo viděl musí opravdu ocenit práci pilotů. To letadlo bylo obr. Ta dráha nebo spíše louka má 1000 m . Zastavili se kousek od silnice.Potřeboval 800m na přistání . Letěl ve finále na dva motory a v 15 metech obrátil ve vzduchu obraceče tahu. Což dnes na letadlech nejde. Tehdejší ing. byli přesvěčeni ,že stímto letadlem toto přistání nejde uskutečnit. Pilotoval ho tehdejší šéf letky IL 62 Interflugu bývale DDR Německý pilot Heinz-Dieter Kallbach.Kallbach později létal na B737 a zažil dokonce incident ,kdy mu do kokpitu vrazil člověk a chtěl narazit s letadledm do země dokonce muž vypnul autopilota a Kallbacha zranil. Kallbach chlapa přemohl a nouzově přistál. Byl to dobrodruh a odvážný pilot co uměl. Jinak letadlo dostalo název Lady Agnes po průkopníkovi letectví Lilienthalovi,který byl je jedním z prvních letců na světě.Dnes je z letadla klubovna a jedná se o jedno nejstarší letiště na světě. Za války sloužilo k vícviků pilotu na kluzácích.Doporučuji se tam zajet podívat. Pak člověk opravdu ocení co se pilotům vlastně podařilo za husarský kousek.
Das ist nicht normal. Ja ja, das ist super!
Věřím že by se tady našlo hovado které by to dalo i zadarmo
Asi to sjelo do řeky, páč si ten Pandrhola na poslední fotce přesed na vedlejší sedadlo 😀
A ted si predstav ze s takovym borcem chodis treba do prace.. xD
To me pohladilo po dusi snad vic nez nastrazenej drat / retez na motokrosove / ctyrkolkove mrdky v lesich a na polich 🥰
Některé jsou i hezké ale blbé jsou všechny!
Profíci kamioňáci. Mrdky zkurvené všichni do jednoho.
taký kokot si nezaslúži mať syna….rovno ho odjebať