na jednu stranu můžem bejt za němce rádi,třeba až bude jednou nejhůř,tak se v nich zase probuděj ty válečný pudy,do tý doby je mi fuk,co si kam strkaj:D
Klasika. Dlužník se mstí za to, že dluží. Lidi jsou prostě verbež a někteří víc než jiní…
Nějaká vyžraná na Somálsko.
Dobrý den, jsem kokot. Na shledanou
Co za magora jim brousí ty meče? V podstatě jedním seknutím skrz kost? Dobrá práce 😀
Nádhera ♥️
Kdy už Frantíkům dojde, že tyhle špinavý hovna v životě nebudou fungovat normálně a že nepřišli do Francie šířit dobro..
Ty rusáky to pořád baví, chcípat po stovkách kvůli tomu trpaslíkovi?
Jo jo legendární přistání na louce s IL-62 ,kdo tohle letadlo viděl musí opravdu ocenit práci pilotů. To letadlo bylo obr. Ta dráha nebo spíše louka má 1000 m . Zastavili se kousek od silnice.Potřeboval 800m na přistání . Letěl ve finále na dva motory a v 15 metech obrátil ve vzduchu obraceče tahu. Což dnes na letadlech nejde. Tehdejší ing. byli přesvěčeni ,že stímto letadlem toto přistání nejde uskutečnit. Pilotoval ho tehdejší šéf letky IL 62 Interflugu bývale DDR Německý pilot Heinz-Dieter Kallbach.Kallbach později létal na B737 a zažil dokonce incident ,kdy mu do kokpitu vrazil člověk a chtěl narazit s letadledm do země dokonce muž vypnul autopilota a Kallbacha zranil. Kallbach chlapa přemohl a nouzově přistál. Byl to dobrodruh a odvážný pilot co uměl. Jinak letadlo dostalo název Lady Agnes po průkopníkovi letectví Lilienthalovi,který byl je jedním z prvních letců na světě.Dnes je z letadla klubovna a jedná se o jedno nejstarší letiště na světě. Za války sloužilo k vícviků pilotu na kluzácích.Doporučuji se tam zajet podívat. Pak člověk opravdu ocení co se pilotům vlastně podařilo za husarský kousek.
DAS IS NICHT NORMAL
na jednu stranu můžem bejt za němce rádi,třeba až bude jednou nejhůř,tak se v nich zase probuděj ty válečný pudy,do tý doby je mi fuk,co si kam strkaj:D
Klasika. Dlužník se mstí za to, že dluží. Lidi jsou prostě verbež a někteří víc než jiní…
Nějaká vyžraná na Somálsko.
Dobrý den, jsem kokot. Na shledanou
Co za magora jim brousí ty meče? V podstatě jedním seknutím skrz kost? Dobrá práce 😀
Nádhera ♥️
Kdy už Frantíkům dojde, že tyhle špinavý hovna v životě nebudou fungovat normálně a že nepřišli do Francie šířit dobro..
Ty rusáky to pořád baví, chcípat po stovkách kvůli tomu trpaslíkovi?
Jo jo legendární přistání na louce s IL-62 ,kdo tohle letadlo viděl musí opravdu ocenit práci pilotů. To letadlo bylo obr. Ta dráha nebo spíše louka má 1000 m . Zastavili se kousek od silnice.Potřeboval 800m na přistání . Letěl ve finále na dva motory a v 15 metech obrátil ve vzduchu obraceče tahu. Což dnes na letadlech nejde. Tehdejší ing. byli přesvěčeni ,že stímto letadlem toto přistání nejde uskutečnit. Pilotoval ho tehdejší šéf letky IL 62 Interflugu bývale DDR Německý pilot Heinz-Dieter Kallbach.Kallbach později létal na B737 a zažil dokonce incident ,kdy mu do kokpitu vrazil člověk a chtěl narazit s letadledm do země dokonce muž vypnul autopilota a Kallbacha zranil. Kallbach chlapa přemohl a nouzově přistál. Byl to dobrodruh a odvážný pilot co uměl. Jinak letadlo dostalo název Lady Agnes po průkopníkovi letectví Lilienthalovi,který byl je jedním z prvních letců na světě.Dnes je z letadla klubovna a jedná se o jedno nejstarší letiště na světě. Za války sloužilo k vícviků pilotu na kluzácích.Doporučuji se tam zajet podívat. Pak člověk opravdu ocení co se pilotům vlastně podařilo za husarský kousek.