in ,

Škodovka v roce 1984 🇨🇿

Reportáž Televizních novin ze 17.května 1984.

Ohodnotit příspěvek

63 Hodnocení
Líbí Nelíbí

Napsat komentář

  1. Pamatuju si, když nám v autosalonu Škodovky v 98 představovali posilovač řízení u ochcávky. Ten prodejce to prezentoval jako super vymoženost a přitom strejc z Německa měl posilovač už v Merglu z osmdesátejch… Myslím, že většina velkých západních aut to na konci devadesátek měla ve výbavě.
    Jen Dacia to zařadila celkem nedávno 😂 ten východ je fakt k smíchu..

  2. Ze prosadili se v Anglii 😀 Par kusu de tam prodalo a byly pro smich. To auto bylo tak o 15-20let uz tehdy pozadu. Kdyz jsem v 94 roku srovnal dedovu 105l ( r.v1986) a naseho golfa II (r.v. 1987) tak to bylo neporovnatelne. 4×4, klima, el. okna, el. zrcatka, central, vykon, jizdni vlastnosti vs. NIC. Propagandisticke reci, podobne jak ted dostavaji rusaci na talir doma. Hnus.

    • V Anglii se Škoda prosadila, i když ne v kdovíjakém množství, protože to tam bylo nejlevnější dostupné jednoduché auto pro sociálně slabší pracující a důchodce. Pochopitelně exportní vozy musely být kvalitou a výbavou jinde, než sračky holobyty, dodávané na náš trh. O většině doplňků, zpravidla domontovaných anglickými importéry, si český řidič ani nemohl nechat zdát, protože netušil, že vůbec něco takového existuje. Vím, jak byli naši vyplesklí z „luxusu“, když si koncem r.1983 kupovali ještě úzkou 105GL, že to má otáčkoměr, opěrky hlavy vpředu, cyklovač stěračů a palubku z 120 GLS (příp. Garde). Následovala slavnostní výprava do Tuzexu pro autorádio Sanyo, střešní okno a přídavné dálkové.

Osmanská říše

Ruská ruleta na svatbě 🇷🇺