Jo jo legendární přistání na louce s IL-62 ,kdo tohle letadlo viděl musí opravdu ocenit práci pilotů. To letadlo bylo obr. Ta dráha nebo spíše louka má 1000 m . Zastavili se kousek od silnice.Potřeboval 800m na přistání . Letěl ve finále na dva motory a v 15 metech obrátil ve vzduchu obraceče tahu. Což dnes na letadlech nejde. Tehdejší ing. byli přesvěčeni ,že stímto letadlem toto přistání nejde uskutečnit. Pilotoval ho tehdejší šéf letky IL 62 Interflugu bývale DDR Německý pilot Heinz-Dieter Kallbach.Kallbach později létal na B737 a zažil dokonce incident ,kdy mu do kokpitu vrazil člověk a chtěl narazit s letadledm do země dokonce muž vypnul autopilota a Kallbacha zranil. Kallbach chlapa přemohl a nouzově přistál. Byl to dobrodruh a odvážný pilot co uměl. Jinak letadlo dostalo název Lady Agnes po průkopníkovi letectví Lilienthalovi,který byl je jedním z prvních letců na světě.Dnes je z letadla klubovna a jedná se o jedno nejstarší letiště na světě. Za války sloužilo k vícviků pilotu na kluzácích.Doporučuji se tam zajet podívat. Pak člověk opravdu ocení co se pilotům vlastně podařilo za husarský kousek.
Pohladil tank muzejními exponáty a šel zas mrdat kozy do tunelu.
@El.Barto no necekal bych ze tady nekdo bude zamenovat fetaka se zkurkou .. nebo si chtel napsat ze by ten bob vysal driv nez by sjel dolu?
Hrozně těžký ovládat bob tou extrémně složitou pákou, která se pohybuje dokonce ve dvou směrech… Na feťáka asi moc složitej mechanismus. Kdyby se dal bob vyhulit, tak ho stáhnul dřív, než by dojel dolů.
Jak se člověk může dožít dospělosti , když nepochopí jak se brzdí s jedinou pákou co je na těch bobech ?
To je tak, když někdo nepije čaj a nechodí k oknu…
To se stane jen na Slovensku, že dojde k nehodě a v autě začnou píchat.
ta pica tam jeste zacne kecat ze za to nemuzou.. plna, protismer, zatacka…
planeta kosic… cikani nasavaj hadrik napusteny toluenem a ja rikam noaco, to zbytek tradicnich slovaku ze salase zase fetisuji ke svemu zauzlovanemu kapesnicku/fapenicku s nasaklym baranim semenem do ktereho se vzdy otrou po skonceni nakladky ps: a ten uzel na nem maji proto aby na toho barana nezapominali a davali mu poradne kazdej den “za usi“, vim to protoze jsem je to videl dokonce i prodavat jako syrove motance… TFUJ
Jo jo legendární přistání na louce s IL-62 ,kdo tohle letadlo viděl musí opravdu ocenit práci pilotů. To letadlo bylo obr. Ta dráha nebo spíše louka má 1000 m . Zastavili se kousek od silnice.Potřeboval 800m na přistání . Letěl ve finále na dva motory a v 15 metech obrátil ve vzduchu obraceče tahu. Což dnes na letadlech nejde. Tehdejší ing. byli přesvěčeni ,že stímto letadlem toto přistání nejde uskutečnit. Pilotoval ho tehdejší šéf letky IL 62 Interflugu bývale DDR Německý pilot Heinz-Dieter Kallbach.Kallbach později létal na B737 a zažil dokonce incident ,kdy mu do kokpitu vrazil člověk a chtěl narazit s letadledm do země dokonce muž vypnul autopilota a Kallbacha zranil. Kallbach chlapa přemohl a nouzově přistál. Byl to dobrodruh a odvážný pilot co uměl. Jinak letadlo dostalo název Lady Agnes po průkopníkovi letectví Lilienthalovi,který byl je jedním z prvních letců na světě.Dnes je z letadla klubovna a jedná se o jedno nejstarší letiště na světě. Za války sloužilo k vícviků pilotu na kluzácích.Doporučuji se tam zajet podívat. Pak člověk opravdu ocení co se pilotům vlastně podařilo za husarský kousek.
Pohladil tank muzejními exponáty a šel zas mrdat kozy do tunelu.
@El.Barto no necekal bych ze tady nekdo bude zamenovat fetaka se zkurkou .. nebo si chtel napsat ze by ten bob vysal driv nez by sjel dolu?
Hrozně těžký ovládat bob tou extrémně složitou pákou, která se pohybuje dokonce ve dvou směrech… Na feťáka asi moc složitej mechanismus. Kdyby se dal bob vyhulit, tak ho stáhnul dřív, než by dojel dolů.
Jak se člověk může dožít dospělosti , když nepochopí jak se brzdí s jedinou pákou co je na těch bobech ?
@petrbro Ja bych šukal až bych pukal
To je tak, když někdo nepije čaj a nechodí k oknu…
To se stane jen na Slovensku, že dojde k nehodě a v autě začnou píchat.
ta pica tam jeste zacne kecat ze za to nemuzou.. plna, protismer, zatacka…
planeta kosic… cikani nasavaj hadrik napusteny toluenem a ja rikam noaco, to zbytek tradicnich slovaku ze salase zase fetisuji ke svemu zauzlovanemu kapesnicku/fapenicku s nasaklym baranim semenem do ktereho se vzdy otrou po skonceni nakladky ps: a ten uzel na nem maji proto aby na toho barana nezapominali a davali mu poradne kazdej den “za usi“, vim to protoze jsem je to videl dokonce i prodavat jako syrove motance… TFUJ