Zobrazeno 10 - 1 z 10 (z celkových 39)
  • Jo jo legendární přistání na louce s IL-62 ,kdo tohle letadlo viděl musí opravdu ocenit práci pilotů. To letadlo bylo obr. Ta dráha nebo spíše louka má 1000 m . Zastavili se kousek od silnice.Potřeboval 800m na přistání . Letěl ve finále na dva motory a v 15 metech obrátil ve vzduchu obraceče tahu. Což dnes na letadlech nejde. Tehdejší ing. byli přesvěčeni ,že stímto letadlem toto přistání nejde uskutečnit. Pilotoval ho tehdejší šéf letky IL 62 Interflugu bývale DDR Německý pilot Heinz-Dieter Kallbach.Kallbach později létal na B737 a zažil dokonce incident ,kdy mu do kokpitu vrazil člověk a chtěl narazit s letadledm do země dokonce muž vypnul autopilota a Kallbacha zranil. Kallbach chlapa přemohl a nouzově přistál. Byl to dobrodruh a odvážný pilot co uměl. Jinak letadlo dostalo název Lady Agnes po průkopníkovi letectví Lilienthalovi,který byl je jedním z prvních letců na světě.Dnes je z letadla klubovna a jedná se o jedno nejstarší letiště na světě. Za války sloužilo k vícviků pilotu na kluzácích.Doporučuji se tam zajet podívat. Pak člověk opravdu ocení co se pilotům vlastně podařilo za husarský kousek.

  • Hrozně těžký ovládat bob tou extrémně složitou pákou, která se pohybuje dokonce ve dvou směrech… Na feťáka asi moc složitej mechanismus. Kdyby se dal bob vyhulit, tak ho stáhnul dřív, než by dojel dolů.

  • planeta kosic… cikani nasavaj hadrik napusteny toluenem a ja rikam noaco, to zbytek tradicnich slovaku ze salase zase fetisuji ke svemu zauzlovanemu kapesnicku/fapenicku s nasaklym baranim semenem do ktereho se vzdy otrou po skonceni nakladky ps: a ten uzel na nem maji proto aby na toho barana nezapominali a davali mu poradne kazdej den “za usi“, vim to protoze jsem je to videl dokonce i prodavat jako syrove motance… TFUJ

Zobrazeno 10 - 1 z 10 (z celkových 39)