Zobrazeno 7 - 1 z 7 (z celkových 7)
  • @crueladewinter U mě před domem dědek cca 80 nedokázal s malým omláceným a pomuchlaným Yarisem zaparkovat do mezery pro 3 auta, asi 5x nacouval do auta za sebou, až mu rozštípal nárazník. Pak se snažil čtvrt hodiny vystoupit a když se mu to povedlo, přidržujíc se auta a o franc. holích se sotva drželc na nohou, chtěl se zdekovat, tak jsem ho zastavil, starý hajzlík byl drzý, sprostý, chtěl se prát, tak dostal facku, až se mu šprajcla protéza v držce, pak přijely benga, které jsem zavolal a začali to vyšetřovat, samozřejmě ten senilní sráč měl skoro 10 let propadlý řidičák a stejnou dobu žádné lékařské osvědčení. Když ho benga nakládali do jejich auta a vezli na fízlárnu, povídám mu, skončils dědku a shnij v krimu. Od té doby jsem ho neviděl, auto tam stálo 4 roky bez hnutí, po 2 letech zmizely RZ a nakonec si pro zaprášený vrak na prázdných pneu přijela odtahovka z nějakého vrakáče.

  • Jen doplním… Dýchá se většinou tzv. Trimix – směsi s nižším obsahem kyslíku a oxidu uhličitého, které jsou nahrazeny vetšinou heliem. Člověk pak může vydržet v hloubce déle s kratší dekompresní přestávkou (nenasytí se mu tolik krev a tkáně CO2, kterej pak musí během dekomprese z krve zase vydýchat). V hloubkách pod 58 m už se navíc čistý vzduch dýchat nedá, protože je kvůli tlaku a obsahu kyslíku jedovatej (čistej kyslík už je nebezpečnej v hloubce pod 6 m). V menších hloubkách se zase používají směsi s vyšším obsahem kyslíku, protože toho člověk tolik nepotřebuje a rychleji se mu vyčistí krev při dekompresi. Není zač zmrdi…

Zobrazeno 7 - 1 z 7 (z celkových 7)