Kolektivní řízení – Listy rotoru tak vykonávají složitý pohyb, skládající se z několika pohybů najednou. První je naklápění všech listů najednou, které spolu s výkonem řídí nosnou sílu. Toto řízení se označuje jako kolektiv (kolektivní řízení).
prostě úhel listů horní vrtule. Takže tím fakt hodně ovlivní tu rychlost pádu dolů…
Stejně jako u letadla, tam když vynechá motor, dá se vrtule tzv. do praporu, aby měla co nejmenší odpor vzduchu a nebrzdila klouzání…
Hovno safety culture. Tyhle chlapi měli koule.
odkaz
to je legendární…
Starý kolo dobře jede, ale můžeš si na něm pěkně rozbít držku 😀
Fakt bych chtěl bejt její fotr…
Lva neser
lítající čestmír ty píčo xD
podobný fešácí sem přijeli v roce 1968…
@Müsziokk Ještě že tam nebyl baran
Kolektivní řízení – Listy rotoru tak vykonávají složitý pohyb, skládající se z několika pohybů najednou. První je naklápění všech listů najednou, které spolu s výkonem řídí nosnou sílu. Toto řízení se označuje jako kolektiv (kolektivní řízení).
prostě úhel listů horní vrtule. Takže tím fakt hodně ovlivní tu rychlost pádu dolů…
Stejně jako u letadla, tam když vynechá motor, dá se vrtule tzv. do praporu, aby měla co nejmenší odpor vzduchu a nebrzdila klouzání…
Myslíte že některá umí kedlubnový zelí?